Vragen en ondersteuning

Heeft u inhoudelijke vragen specifiek gericht op uw bedrijf tijdens het inrichten van de processen en/of wilt u een proefaudit laten doen, voordat u uw bedrijf meldt bij de CI, dan kan dat via

Adviesburo WeeEmZet – Jacco Kreukniet

Handboekbeoordeling op afstand:

• 240 euro (ex BTW),
  • 290 euro voor niet NHK/LVI-leden.
  • Documentatie per mail naar adviseur, output: rapportage beoordeling incl. advies op kritische punten.

Halve dag proefaudit op locatie klant:

• 630 euro (ex BTW)
  • 740 euro (ex BTW) voor niet NHK/LVI-leden
  • Proefaudit door adviseur ook te presenteren als ‘interne audit’ in het kader van CO-certificering incl. rapportage.

Advies middels TEAMS:

• 105 euro per uur (ex BTW)
  • 130 euro (ex BTW) voor niet NHK/LVI-leden.
  • Op aanvraag kunnen klanten specifieke issues aan de orde stellen of als vervolg op handboekbeoordeling/proefaudit.

Wenst u ondersteuning/begeleiding bij het certificeringstraject? Dat kan via:

Adviesburo indeZIJstraat – Remy Verhage

Begeleiden certificeringstraject:

• samenstellen handboek (Interne Kwaliteits Beschrijving – IKB)
  • implementatie procedures in bedrijfsvoering
  • uitvoeren interne audit
  • Documentatie wordt gedeeld via mail, overleg vindt plaats op locatie of via teams (afhankelijk van vestigingslocatie). Bij overleg op locatie worden, bovenop onderstaand tarief, reiskosten in rekening gebracht.

Het begeleidingstraject eindigt na het uitvoeren van de interne audit. Daarmee bent u klaar voor de externe audit door de CI.

Tarief begeleiding certificeringstraject: € 3.000 (ex BTW).

Bij aanvang van het begeleidingstraject wordt, i.v.m. het delen van documentatie, 50% van het tarief (€1.500) in rekening gebracht, de eindafrekening á 50% van het tarief (€ 1.500) wordt na afloop van het uitvoeren van de interne audit in rekening gebracht.